شیطان و شیطان پرستی
درباره شیاطین و فراماسونری و شیطان پرستی
جمعه 3 تير 1390برچسب:, :: 1:18 ::  نويسنده : صابر قنادیان حامد

 


http://mihandownload.com/mypic/Saeed/PBS---Secrets-of-the-Dead_MihanDownload.com.jpg


امروز برای علاقه مندان به مستندهای هیجانی ، یک مستند آماده کرده ایم که نام آن مستند اسرار مرده ها میباشد...
مَرگ در زیست‌شناسی پایان زندگی موجودات زنده‌است. و در متن‌های دیگر رشته‌ها، ممکن است به نابودی کامل یک روند، یک وسیله یا یک پدیده اشاره کند.
عوامل وشرایط گوناگونی می‌توانند به مرگ سازواره‌ها بینجامند از جمله شکار، بیماری، نابودی زیستگاه، پیری، سوء تغذیه و تصادفات. در کشورهای پیشرفته، عامل اصلی مرگ انسان‌ها، پیری و بیماری‌های مربوط به کهولت است. در آن کشورها مرگ حیوانات بیشتر در نتیجه کشتار وسیع در کارخانه‌ها انجام می‌گیرد تا از گوشت آن‌ها برای غذای انسان‌ها استفاده شود.
سنتها و اعتقادات در رابطه با مرگ، یکی از مهم‌ترین قسمت‌های فرهنگ انسان‌ها محسوب می‌شود. ضمناً دیدگاه ادیان در مورد مرگ نیز بسیار با اهمیت تلقی می‌گردد.
با توجه به پشرفتهای روزافزون علم پزشکی، توضیح: پدیده مرگ، جزئیات لحظه مرگ و همچنین درک مرگ واقعی، پیچیدگیهای بیشتری پیدا کرده است.
داستان این مستند به fabled Pompeii Herculaneum مربوط میشود که در یکی از شهرستان ها به خاک سپرده شده است.که در زمان فوران کوه یخ زده این اتفاق افتاده است...

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شیطان و شیطان پرستی و آدرس feramasonery.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 110960
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1