شیطان و شیطان پرستی
درباره شیاطین و فراماسونری و شیطان پرستی
پنج شنبه 2 تير 1390برچسب:, :: 12:54 ::  نويسنده : صابر قنادیان حامد

 http://img.vatandownload.com/mk/13.8.89/img/american_nightmare.jpg


اين مستند بيان گر تاثيرات منفي ديدن فيلم هاي وحشتناك و خشونت بالا در خلق و خوي افراد از نظر كارگردانان و بازيگران اين فيلم ها است! ديدن اين مستند اموزنده را پيشنهاد ميكنيم
فیلم های سینمایی دارای سبک ها و موضوعات گوناگونی هستند بر همین اساس نیز توصیه هایی در این زمینه که دیدن فیلم برای کدام گروه سنی مناسب است ، بر روی جلد آنها ذکر می شود. اما گاهی حتی با رعایت این رده بندی های سنی نیز باز هم مشکلاتی در اثر دیدن فیلم پیش می آید. در ژانر فیلم های ترسناک این مسئله به اوج خود می رسد. فیلم های ژانر وحشت گاهی اثراتی بسیار فراتر از یک ترس ساده در اثر دیدن فیلم ایجاد میکنند. دیدن بعضی از این فیلم ها گاهی می تواند بازتاب های بسیار ناگواری بر رفتارهای اجتماعی داشته باشد و در زندگی روزمره نیز موجب تشویش و نگرانی افراد شود. در این فیلم گفت و گوهای بسیاری با اشخاص مختلف صورت می گیرد و تصاویری از چگونگی تأثیر فیلم های مختلف ترسناک بر زندگی برخی مردم شاهد خواهید بود. همچنین با عوامل فیلم سازی مختلف چون George Romero و Tobe Hooper از سازندگان موفق فیلم های ترسناک در رابطه با عقایدشان و تأثیرات فیلم هایی که تاکنون ساخته اند صحبت می شود.
 

دانلود در ادامه مطلب ... 

 



ادامه مطلب ...
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شیطان و شیطان پرستی و آدرس feramasonery.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 123
بازدید کل : 111082
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1