ظهور و سقوط آخرالزمانی اسرائیل و یهودا
شیطان و شیطان پرستی
درباره شیاطین و فراماسونری و شیطان پرستی

  "اسرائیل" نام جدیدی بود که خدا به شیخ یعقوب در کتاب مقدس جنسیس 32 داد. 12 قبایل اسرائیل از تبار 12 پسر او بودند. این اقوام بعدها پادشاهی متحده تشکیل دادند.

 تقریبا 3،000 سال بود که پادشاهی اسرائیل در دو قسمت تقسیم شده بود. ده نفر از 12 قبیله اسرائیل در برابر شاه Rehoboam ، فرزند شاه سلیمان و نوه شاه دیوید، شورش کردند. کتاب مقدس از این 10 قبیله به نام اسرائیل یاد می کند در حالی که دو قبیله دیگر (یهودا و بنیامین) که به فرزندان دیوید وفادار مانده بودند، به عنوان پادشاهی یهودا و یا به سادگی، "یهودا" شناخته شده است.

گاهی اسرائیل به عنوان پادشاهی شمال و یهودا به عنوان پادشاهی جنوب نامیده می شود. قبیله غالب در میان قبایل شمال فرزندان جوزف پسر یعقوب بودند که از طریق افرائیم و منسه فرزندان جوزف آمده بودند. یعقوب پیش گویی کرده بود که آن ها ملت غالب در آخرالزمان خواهند بود. (پیدایش 49:1 ، 22-26 ؛ مقایسه کنید با کتاب تثنیه 33 : 13-17).

حدود 200 سال پس از تقسیم پادشاهی، قبایل شمال اسرائیل تحت سلطه آشور درآمده و توسط ایشان به قسمتهای شمالی امپراطوری آشور تبعید شده بودند. امروزه از آن ها اغلب به عنوان قبایل از دست رفته یاد می شود، آنها بعدا در شمال غربی در سراسر اروپا مهاجرت، و به تدریج در اقامتگاه های جدیدشان در نقطه ای دور از خاورمیانه سکنی گزیدند.

پادشاهی یهودا بیش از یک قرن پس از اخراج از اسرائیل به دست بابل افتاد، اما مردم آن در تاریخ گم نشده بودند. ما آنها را امروز با عنوان یهودیان می شناسیم.

نام افرائیم گاهی و به صورت فراگیر در کتاب مقدس برای پادشاهی تمام شمال مورد استفاده قرار می گیرد، هر چند که آن را نیز می توان صرفا به فرزندان پسر جوزف به آن نام (افرائیم) که در پیشگویی با عنوان "ملت بزرگ" (پیدایش 48:19) آمده است ارجاع داد. قابل ملاحظه است که این وعده به افرائیم، به صورت امپراتوری بریتانیا و کشورهای مشترک المنافع تحقق یافته است.

برادر بزرگتر افرائیم به نام منسه همچنین وعده داده شده که تبدیل به یک ملت بزرگ (همین آیه) خواهد شد، و و خود را از بسیاری از کشورها جدا خواهد کرد. این رسالت در ایجاد، رشد و تسلط ایالات متحده آمریکا انجام خواهد شد.

در یک پیشگویی روشن در خصوص ایالات متحده و بریتانیا، یعقوب (اسرائیل) گفت : "اجازه بدهید نام من بر آنها گذاشته شود" (آیه 16). ارجاعات به "اسرائیل" در پیشگویی های آخرالزمانی اغلب اشاره به ایالات متحده و یا کشورهای انگلیسی زبان از امپراتوری بریتانیا و یا در هر دو دارد. گاهی اوقات "اسرائیل" می تواند به معنی تمام 12 قبیله باشد. ما باید در آیات خاص در چهار چوب خود نگاه کرده و به معنای آن دست یابیم.

"یهودا"، با این حال، همیشه به یهودیان، فرزندان خانه یا پادشاهی یهودا اشاره دارد. ما همچنین باید درک کنیم که ملت مدرنی که به نام اسرائیل نامیده می شود واقعا "یهودا" که متشکل از  یهودیان است می باشد.

درک این بخش از تاریخ انتقادی کتاب مقدس ما را در ادامه به طور کامل در درک یک متن از کتاب مقدس در کتاب هوشع نبی، که یک پیشگویی در مورد افرائیم (کشورها، بریتانیای کبیر و برخی از کسانی که از بطن آن درآمدند) است کمک خواهد کرد. این پیشگویی خبر از نابودی پیش از زمان تعالی ملت عبرانی، دارد.

در کتاب هوشع نبی 5 ما به خواندن یک پیشگویی وجود دارد که اشاره به اسرائیل ، افرائیم و یهودا دارد: "تکبر مردم اسرائیل بر ضد آن ها گواهی می دهد. آن ها در زیر بار گناهانشان خواهند لغزید و مردم یهودا نیز در پی ایشان بزمین خواهند افتاد" (آیه 5). پیشگویی بدین صورت ادامه می یابد: " آن ها سرانجام با گله ها و رمه های خود خواهند آمد تا برای خداوند قربانی کنند، ولی او را پیدا نخواهند کرد، زیرا او از ایشان دور شده و آن ها را تنها گذارده است. آن ها به خدا خیانت ورزیده اند و فرزندانی به وجود آورده اند که از آن او نیتسند. پس به زودی ظرف مدت کامل شدن یه ماه جدید آن ها با دار و ندارشان از بین خواهند رفت" (آیات 6-7).

بدر ماه هر ماه دو بار اتفاق می افتد. ماه جدیدی که آن ها را "از بین خواهد برد" به نظر می رسد به این معنی باشد که اسرائیل ، افرادیم و یهودا همگی در ظرف یک ماه سقوط خواهند کرد.

این رسالت در زمان باستان انجام نشده بود. همان طور که ذکر شد، یهودای باستانی بیش از یک قرن پس از سقوط اسرائیل بدست آشور، به دست بابل افتاد. با این حال در انتها روشن می شود که این دو با فاصله یک ماه از یکدیگر سقوط خواهد، این پیشگویی باقی می ماند تا تحقق یابد.

به یاد داشته باشید که اسرائیل نام خود را به افرائیم و منسه که به نوبه خود اجداد مردم بریتانیا و آمریکا هستند، داد. همان گونه که افرائیم به طور جداگانه در این پیشگویی ذکر شده ، "اسرائیل" نیز باید به ایالات متحده آمریکا اطلاق شود، که در حال حاضر غالب ترینِ این دو ملت است.

به مدت دو قرن قبل از جنگ جهانی دوم، این نقش از آنِ ملت بزرگ یعنی کشورهای امپراتوری بریتانیا، بود و  ایالات متحده ملتی کوچک بود. اما امروز آمریکا بزرگتر است.

"یهودا" اشاره دارد به مردم یهودی، به ویژه آنهایی که هم اکنون ملت مدرنی در خاورمیانه تشکیل داده اند که خود را "اسرائیل" می دانند.

 در اینجا یک پیشگویی وجود دارد که هر سه ملت ایالات متحده، بریتانیا و اسرائیل (یهودا) را در بر می گیرد. بر اساس این پیشگویی، روشن می شود که هر سه در عرض یک ماه سقوط خواهند کرد. آیه 6 نشان می دهد این کشورها به سوی خدا بازمی گردند، اما برای پیدا کردن او دیگر خیلی دیر است. بخاطر گناهان خود، او اجازه خواهد داد تا از شکست و فروپاشی رنج ببرند.

این پیشگویی، تا برخاستن از بریتانیا و ایالات متحده آمریکا به عنوان قدرتهای جهانی در قرن 19 و تشکیل دولت یهودی اسرائیل در قرن 20 برآورده نشده بود.

مبادا ایده عجیب و غریب به نظر برسد، در نظر داشته باشید که اسرائیل و ایالات متحده آمریکا کشورهایی هستند که از لحاظ حیثیت و انتقاد در وضعیت خوبی قرار ندارند. در میان مسلمانان بنیادگرا، آمریکا که عموما به نام "شیطان بزرگ" و اسرائیل و انگلیس "شیاطین" نامیده می شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شیطان و شیطان پرستی و آدرس feramasonery.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 31
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 111017
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1