لیدی گاگا, کنترل ذهن و صنعت سینما و موزیک
شیطان و شیطان پرستی
درباره شیاطین و فراماسونری و شیطان پرستی

 قطعا یکی از بهترین و مهمترین ابزارهای کنترل ذهن بشر، در کنار صنعت هالیوود، صنعت موزیک است. اربابان قدرت و طبقه ممتاز (Elite)  به پشتوانه ارتباط با ابلیس و شیاطینش از جن و انس، به سراغ خوانندگان سبک‌های مختلف موزیک از جمله رپ، هیپ هاپ، متال، راک و... رفته و در قبال دادن ثروت و شهرت و زیورهای دنیا، ذهن و روح و جسم آنها را در اختیار خود می‌گیرند. اینگونه می‌شود که دیگر خواننده‌ها هیچ کنترلی روی کار خود نداشته و صرفا مطیع دستورات و برنامه‌های طبقه ممتاز ایلومناتی می‌شوند. با خواندن اشعار و متون برنامه‌ریزی شده، سعی در دنبال کردن برنامه‌های کنترل ذهن انسانها دارند که توسط شیطان (ابلیس) یا همان فراماسونریها به عنوان یکی از مهمترین اهداف برای نابودی بشر قرار داده شده است.



 

به گفته بسیاری از محققان غربی و شرقی، در صنعت موزیک در بسیاری از آهنگها، مفاهیم کاملا ضد انسانی و غیر اخلاقی از جمله اعتیاد، دزدی، قتل، مسائل جنسی، همجنس‌بازی، کفر و ناسزاگویی، تقدیس شیطان، توهین به تعالیم پیامبران و ... مطرح می‌شود، اما نه به شکل انتقادی، که بیشتر تبلیغی و تشویقی، و تکرار مکرر این آهنگها و مفاهیم است که فرهنگ جوامع را تغییر می‌دهد. اینچنین می‌شود که معنویت و مسائل اخلاقی و انسانی، به مدد آهنگ‌های پر محتوای خواننده‌های دست‌نشانده شیطان، به مرور زمان از جوامع انسانی رخت بسته و جای خود را به تفکرات دنیاپرستی، ماتریالیستی، اومانیستی و غیر انسانی می‌دهد و ذره ذره، بشریت را به سوی نابودی سوق می‌دهد.

امروزه خواننده‌های مشهوری چون  Lady GaGa، Rihanna، Jay-Z، Britney Spears  و ... تبدیل به بتی برای جوانان شده‌اند که خواسته یا ناخواسته در درازمدت، تحت تاثیر پیام‌های منفی و برنامه‌ریزی شده موجود در آهنگ‌هایشان قرار می‌گیرند. پیام‌هایی که ممکن است آگاهانه و مستقیم و یا به صورت غیر مستقیم به ذهن مخاطب منتقل شود. پیامهایی که اگرچه ممکن است بسیاری از ما به تأثیر منفی آنها اعتقادی نداشته باشیم و نتوانیم آن را درک کنیم، اما ایلومناتی بر خلاف ما بسیار به تأثیر این پیامها باور داشته و به آن دل بسته و سرمایه‌گذاری‌های زیادی را نیز روی آن انجام داده و می‌دهد. و البته که توانسته با تغییر فرهنگ انسانها به فرهنگ سرگرمی و مصرف، سود کلانی را نیز از در آمد این صنعت بدست آورده و با اینکار، دو نشان را با یک تیر نشانه رود.

از دیگر کارکردهای کنترل ذهن به این صورت است که گروه های مافیایی و ... دخترها را دزدیده  (معمولا دخترهای در سفر و یا مهاجران غیر قانونی) و آنها را به فاحشه تبدیل میکنند. آنها را میفروشند و هرکار که دلشان خواست با آنها میکنند. مثلا از آنها به عنوان برده ی سکسی  استفاده کرده یا به خیابانها فرستاده و این دخترها هم با گرفتن پول با مردهای معمولی سکس میکنند و پولش را در اختیار آقای رییس می گذارند. فیلم taken نیز بر این مضمون اشاره دارد. اما چرا این دخترها اصلا به حرف کسی گوش میدهند؟ و چطور سرکش نیستند؟

بعد از دزدیدن این دخترهای بیگناه با استفاده از مشروبات الکلی، مواد و تزریقات و اگر لازم شد شکنجه ، شوک و... آنها را آسیب پذیر کرده و به این طریق ذهن آنها را کنترل میکنند.

علاوه بر اینها متأسفانه علم مدرن "کنترل ذهن"، امروزه به عنوان ابزاری بسیار مهم برای پیاده کردن طرح شیطانی که خالی کردن جهان از تفکر یکتاپرستی و ترویج شیطان پرستی است، توسط صهیونیزم جهانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم نیز از سر ناآگاهی، به دام طرح این شیطان‌پرستان می افتند.

پروژه ی MKULTRA

برای دو دهه، از ۱۹۵۰ تا ۱۹۷۰، پروژه ی شست و شوی مغزی توسط CIA برای یافتن “سرم حقیقت” به جهت استفاده علیه جاسوسان کمونیست اجرا شد. این طرح در 13 آوریل 1953 شروع شد و از شرق تا غرب آمریکا را فرا میگرفت، این پروژه  در راستای شایعه هایی شروع شد که نشان میداد روسیه آزمایشاتی بر روی زندانیان آمریکایی به منظور کنترل ذهن آنها انجام داده است. پس سریعا سیا هم واکنش نشان داد . منتها با یک تفاوت، آمریکایی ها بجای اینکه بر روی زندانیان دشمن آزمایش کنند بر روی مردم خود شروع به آزمایش کردند !

برای این پروژه ۱۰ میلیون دلار بودجه اختصاص داده شد و حدود ۳۰ دانشگاه و موسسه تحقیقاتی در آن دست داشتند. در این پروژه از داروهایی مانند LSD، آمفتامین، مورفین و هرویین و روش هایی چون شوک الکتریکی و خشونت های جنسی برای آزمایش بر روی انسان استفاده شد.آنها شروع کردند به تزریق دارو و دادن نسخه به شهروندان خود بدون اطلاع آنها !

این پروژه در دانشگاه مک گیل و مونترال کانادا نیز توسط دکتر کامرون گسترش یافت. سرانجام برای نخستین بار این پروژه در دهه ی ۷۰ فاش شد و دولت آمریکا در پی شکایات مردمی و ترویج شایعه ها مجبور به پایان آزمایشات شد . مطابق با دستور رییس سازمان CIA، بسیاری از اسناد در سال ۱۹۷۳ نابود شدند. آنها اعلام کردند که هیچ پیش رفت علمی نداشته اند .

وکیل یکی از این قربانیان می گوید: “به او داروهای آزمایشی و شوک الکتریکی داده شد و در این تجربه‌ها با استفاده از ایجاد تشنج با جریان برق و داروهایی روانگردان مانند ‪ ،LSD وی تحت آزمایشهایی جنون آفرین قرار گرفت. از این گذشته، این زن را مدت یک هفته، روزی شش تا هفت ساعت در یک اتاق تاریک نگاه داشتند…”

http://en.wikipedia.org/wiki/Project_MKULTRA

بعدها پروژه دیگری که آن نیز نوع جدیدی از پروژه مذکور بود تحت عنوان “Project Monarch” شکل گرفت. این پروژه نیز مربوط به کنترل ذهن و تکنیک های وابسته به آن بود. این تکنیک ها به دنبال وارد کردن ضربه شدید روحی و به دنبال آن ایجاد یک گسست و خلا فکری در ذهن افراد بود. مغز و ذهن قربانیان کاملا مشوش شده و شخصیت جدیدی در فرد شکل می گرفت که این شخصیت جدید جهت آموزش های جدید و پذیرش عقاید جدید آماده بود.

"هنگامی که به وسیله الکترو شوک  ضربات شدید مغزی به فرد وارد شد، احساساتی چون رها شدگی، بی اعتنایی، بی پروایی و جسارت در او شکل می گیرد، سراسیمه و شناور همچون پروانه. فرد دچار نوعی دگردیسی ذهنی شده از یک هزارپا تبدیل به کرم ابریشم (رکود و نهفتگی) و سرانجام تبدیل به پروانه (شخصیت و آفرینش جدید) که همان اصل و مبدا اوست می شود"

در طی باز آموزی این افراد موضوعات در قالب نشانه ها و سمبل های فراوانی چون درختان، تارعنکبوت، نقاب، مارپیچ ها، پروانه و ... بیان می گردند. این سمبل ها امروزه در فیلمها، ویدئو شوها، رسانه های جمعی و انیمیشن ها (به خصوص انیمیشن های شرکت Disney ) به کار برده می شوند. بنابر این پروژه کنترل اذهان توسط رسانه های گروهی و جمعی در مقیاسی وسیع اجرا می گردد. از همان کودکی با انیمیشن ها و کارتون های شرکت دیسنی شروع و در بزرگسالی با فیلمها و موزیک ویدئو های هالیوود ادامه می یابد.

در این میان یکی از سمبل های معروف و مهم کنترل ذهن علامت پروانه می باشد که اشاره به آخرین و نهایی ترین مرحله درونی کنترل ذهن دارد. نشانه شناسی لیدی گاگا و استفاده او از سمبل های گوناگون در تصاویر و فیلمهای منتشر شده از وی ، او را فردی تهی و پوچ (به واژه شناسی گاگا توجه کنید)، روبات گونه (قابل برنامه ریزی توسط دیگران) و منحط (ویدئو های کاملا سکسی) معرفی می کند که قربانی فرایند کنترل ذهن می باشد. او در پس این نشانه ها به صورت کاملا غیر مستقیم چنین القا می کند: ای طرفداران من از من تقلید کنید و مانند من باشید! خود را قربانی کنترل ذهن بدانید

 معرفی لیدی گاگا

لیدی گاگا (متولد سال ۱۹۸۶ در شهر نیویورک) که نام اصلی‌اش استفانی گرمانوتا (Stefani Germanotta) است، کمتر ستاره‌ای درعالم موسیقی پاپ توانسته به اندازه لیدی گاگا در مدتی کوتاه چنین تاثیری بر روی شنوندگان و تماشاگران خود داشته باشد. در یک سال نخستین سی‌دی او توانست چهار بار در رده بندی موسیقی پاپ، در صدر فهرست معتبر بیلبورد Billboard قرارگیرد. ترانه‌های بازی عشق (Love game)، پوکر فیس (Poker face) و پاپاراتزی (paparazzi)، توانست رکورد گذشته سه گروه محبوب موسیقی پاپ از جمله Ace of Base را بشکند.

لیدی گاگا هم‌چنین موفق شد یک شخصیت پاپ منحصر‌به ‌فرد خلق کند که نه تنها آهنگ‌ها و ترانه‌هایش آوای جدید و تازه‌ای را به دنیای موسیقی پاپ عرضه می‌کند بلکه مد لباس‌های عجیب و غریبی که او می پوشد و در کنسرت‌ها و شوهای تلویزیونی با آن ظاهر می شود، توانسته توجه خاص مردم را به خود جلب کند. در سال 2009 لیدی گاگا نامزد دریافت ٩ جایزه موسیقی ام تی وی (MTV) شد و اخیرا هم ۵ نامزدی از جمله «بهترین هنرمند سال» آمریکن میوزیک آوارد (American music award) را از آن خود کرد. در ماه ژوئن 2009 مجله ی فوربز جایگاه چهارم از لیست 100 نفره ی قدرتمند ترین و تاثیر گذارترین افراد در جهان را به لیدی گاگا داد.

در نظرسنجی مجله Time در بین کل شخصیت های جهان اعم از سیاسی فرهنگی و... که اشخاصی مثل اوباما و آنجلینا جولی و خیلی های دیگه شرکت داشتند Lady GaGa  توانست جز 100 شخصیت اول تاثیرگذار در جهان باشد.

و همچنین به لقب جدید Lady GaGa اشاره میکنم که سایت youtube از Lady GaGa به عنوان queen of youtube (ملکه یوتیوب) یاد کرد چون کلیپ Poker Face به تنهایی 400 میلیون بازدیدکننده داشت و ویدئوی Bad romance به تنهایی 340 میلیون بازدید داشت. لیدی گاگا اولین فرد زنده ای است که تعداد طرفدارانش در فیس بوک از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشته است. اساس بررسی سایت فیمکورت، این خواننده از باراک اوباما هم پیشی گرفت که طرفدارانش ۹ میلیون و ۸۲۴ هزار و ۸۸۵ نفر هستند (نگارنده معتقد است که به دست آوردن چنین شهرتی در مدتی کوتاه به دلیل حمایت های پشت پرده و همه جانبه فراماسونری با آن نفوذ و گستردگی است که در ادامه تبعیت آشکار این خواننده از نشانه ها و افکار فراماسونری اثبات خواهد شد).

واژه شناسی گاگا

کلمه گاگا (Gaga) چنین معنا شده است، دقت کنید: دیوانه، شیفته، خل، دل شکسته،بی عقل، احمق، سبک مغز، تهی فکر.

از طرف دیگر میشود گفت یکی از آسانترین کلمات در تلفظ هست، گا.گا. همینطور جزء اولین صداهایی است که بچه ها بر زبان جاری می سازند

Lady gaga یعنی خانومی که گاگا (خل و شیفته) هست و می توان این مغز خالی را با هرچیزی پر کرد.

از طرف دیگر gaga از آهنگ “Radio Gaga”  میاد که این اسم رو همکار قدیمی لیدی گاگا از آهنگ Radio GaGa که توسط ابرباند معروف The Queen خوانده شده گرفته و به روی استفانی یا همان گاگای امروزی گذاشته است. این آهنگ یکی از آهنگهای فیلم metropolis هم هست که این فیلم نیز به موضوع کنترل ذهن مربوط است. در این فیلم زنی از طبقه کارگر و پائین جامعه به نام ماریا توسط طبقه اشراف و بالاتر به منظور حیات بخشی به یک روبات انتخاب می شود و این جان بخشی با ترکیب علوم مختلف و جادوی سیاه صورت می گیرد.

همجنسگرایی و حمایت از همجنس بازان

گاگا در مراسم اهدای جوایز بهترین ویدئو موزیکهای سال 2009 که توسط کانال "اِم تی وی" در نیویورک برگزار شد، درحالیکه جایزة بهترین هنرمند جدید را از دستان خواننده معروف رپ "اِمینِم" دریافت می کرد، در حضور ستارگان موزیک دنیا بعد از ادای احترم به مایکل جکسون و بیان احساساتش، این جایزه را به تمام کسانی که گرایش جنسیشان به جنس موافق است تقدیم کرد!.

چهار سرباز همجنس گرا، لیدی گاگا را به سمت مراسم جوایز موزیک ویدئو های ام تی وی در لس آنجلس همراهی کردند. این چهار نفر را ، دیوید هال گروهبان دوم سابق نیروی هوایی ایالات متحده ؛ مایک آلمی سرگرد سابق نیروی هوایی ایالات متحده ؛ استیسی واسکوز گروهبان دوم سابق ارتش ایالات متحده که هر سه ی این افراد به خاطر قانون نپرس و نگو (قانون منع همجنس بازی در ارتش امریکا)  از ارتش مرخص شده اند و کتی میلر دانشجوی سابق دانشکده ی افسری ِ وست پوینت که ماه گذشته در اعتراض به قانون نپرس و نگو از دانشگاه انصراف داده است ، تشکیل می دادند.

وی صریحا اعلام کرده‌است که دوجنس‌گرا است و در گذشته با همجنسان خود رابطه جنسی داشته است. از جمله آنها آنجلا سینی دستیار سابق اوست. دستیار سابق خواننده معروف جهان لیدی گاگا گفته است زمانی که دستیار لیدی گاگا بوده شب ها را با او در یک تخت میخوابیده و حتی بعضی اوقات با هم به حمام هم میرفتن.

ستاره ی جهانی ، لیدی گاگا از یک خواننده ی جنجالی ِ پاپ به یک فعال سیاسی نیز تبدیل شده است، او ویدئوی غم انگیزی منتشر کرده که در آن از اعضای مجلس ایلات متحده خواهش کرده است تا قانون تبعیض آمیزی را که مانع خدمت همجنس گرا ها در ارتش می شود لغو کنند.

علاوه بر اینها وی یکی از افراد مشهوریست که در مصاحبه ها و برنامه های زنده ای که شرکت میکند بسیار بی قید و بند و راحت از روابط جنسی و مسائل مربوط به س.ک.س صحبت میکند! برای مثال در مصاحبه اش با یک روزنامه بریتانیایی گفته است یکی از آرزوهای او این است که با گروه 3 نفره جوناس برادرز س.ک.س داشته باشد!همچنین در یک مصاحبه با Barbara Walters به راحتی اعلام کرد که دوجنسگراست و گفت که قبلا بارها با دخترها س.ک.س داشته ولی تا کنون عاشق هیچ دختری نشده و تمام عشقهای گذشته وی پسر بوده اند.

گاگا به طرف مردم در v-festival گفته:"من پول شما رو نمیخوام،من روح شمارو میخوام!". 

 

بررسی آرم یا لوگوی گاگا

 

 

لوگوی و آرم گاگا زن بی سری را نشان می دهد که یک علامت صاعقه از بالای بدن وی شروع می شود و به اندام جنسی وی ختم می شود، علاوه بر این بدن بی سر طوری طراحی شده است که شباهت بسیاری به مانکن های پشت فروشگاه ها دارد. علامت آذرخش میان بدن او نیز اشاره بر این دارد که بدن بی فکر و بی اندیشه توسط نیرویی که جانبخش است شارژ شده است. همانطور که قلا ذکر شد استفاده از شوک الکتریکی از مرسوم ترین شیوه های کنترل ذهن بوده است.

استفاده بسیار از نماد چشم جهان بین

 

همانطور که می دانید چشم جهان بین شناخته شده ترین نماد فراماسون ها ایلومناتی هاست. اغلب افراد تصور می کنند اشاره و تاکید گاگا به یک چشمی و چشم جهان بین صرفا یک کار بی معنی و جهت جلب خواننده و یا یک جور مد است. اما پوشاندن یک چشم و تظاهر به یک چشمی اتفاقی و بی برنامه نیست .

گاگا و سمبل چشم جهان بین :

 

در تصوریر بالا به علامت صلیبی که در کلمه هیولا به جای حرف T  به کار رفته دقت کنید. نمادی آشکار ازکنترل ذهن (مسیح = هیولا).

 

 

 

 

تصویر آخر به خوبی بیانگر اندیشه و ارتباط وی با ایلومناتی های شیطان پرست است. چشم چپ بسته، چشم چپ در کف دست چپ و نحوه قرار گیری دست ها اشاره به وضعیت عدم تعادل دارد. این تصویر را مقایسه کنید با تصویر زیر که عکس بامفت خدای شیطان پرستان است. در عین حال به وضعیت مانکن گونه وی نیز دقت کنید.

 

علامت چشم جهان بین به وضوح در پشت بدن یکی از رقاص های گاگا کاملا مشهود است


 

 

 

 

این تصویر فکر نکی کنم نیاز به توضیح داشته باشد، شاخ، هرم، شیطان.

 

 

اگه در مورد فراماسونی اطلاهات داشته با شید میدونید که اون دو ستونی که گاگا بینشون ایستاده ستون های دوقلوی jachim و boaz هستند. این دوقلو در بنا های فراماسونوری زیادی به کار برده شده اند و خیلی هم اهمیت زیادی دارند  و  در کارهای هنری ماسونیک ها استفاده می شود

 

 

 


 

گاگا در این شات بین هردوی ستون ها ایستاده و کفش هایی پوشیده که کفشهایی است که به کفشهای  hello kitty معروف است(نوعی معروف از عروسک) . این به کنترل ذهن اشاره میکنه(بی گناه و بچه و خنگ و راحت گولخور و تعلیم داده شده و...). چشمهایی کاملا بسته داره ,اما دقت کنید که چطوری روی پلکهاش چشمهایی باز نقاشی شده. (چشمهای باز ولی فقط از نظر ظاهری) که بسیار سمبولیک است: چشمها به نظر باز اما در واقع بسته است. به عکس بعدی دقت کنید:

 

گاگا روی یک صندلی ماسونیک  نشسته درحالی که بالای سرش پرگار فراماسونوری هست و لباس عرسکهای hello kitty هستن. به ژستی که گرفته دقت کنید. ژستش مثل مجسمه های مانکنی هست که در مغازه ها هم میبینید. یکی از دستهاش بالا و دیگری پایین. اشاره به “as above so below”.داره.

 

عکسهای مربوط به کنترل ذهن

 

 

آنوبیس(Anubis):وی را خدای مرگ و مومیایی ها می دانستند که (زمانی که شوهر ایزیس (اوزیریس)

توسط نقشه ی شوم برادرش (ست Set)در صندوق جادویی مدفون شد) بسیار به قدرت الهه ایزیس کمک کرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شیطان و شیطان پرستی و آدرس feramasonery.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 35
بازدید کل : 110994
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1